יותר לקוחות מבלי להגדיל תקציב בעשרות אחוזים לפחות בהתחייבות!
לנו ״פתרונות כפפה״ לעסקים בקהלי מטרה הבאים:
בעלי נכסים דיגיטליים
סוכנויות דיגיטל
מנהלי קמפיינים
עסקים נותני שירות
איסוף ✔️מסחר ✔️
איסוף ✔️ניהול ✔️ניטור ✔️מסחר ✔️
איסוף ✔️ניהול ✔️ניטור ✔️
איסוף ✔️ניהול ✔️ניטור ✔️מסחר ✔️
השוואת ביצועים באיסוף פניות עם/ללא קונטקט
איסוף לקוחות יעיל יותר בעשרות אחוזים לפחות
אוטומציה בניהול שיווק העסק
משפרים באופן מיידי את שיעור הפניות הכמותי והאיכותי גם יחד בהתאמה אישית לפרופיל העסקי שלכם.
כל מה שחשוב לך בדיגיטל תחת קורת גג אחת:
שיפור שיעורי המרה בעשרות אחוזים לפחות באיסוף פניות מקמפיינים דרך מרכז בקרה אחד
ניטור החזרי השקעה מהפניות הנאספות מערוצי הפרסום השונים בקליק
רכש מדיה מתקדם במיוחד לפי מחיר (ליד/עמלה/משולב) מהספקים השונים המתמקצעים בתחומכם
ניהול לקוחות נוח גם דרך מחשב וגם דרך האפליקציה
- ועוד אפשרויות אוטומציה מתקדמות בתפירת חליפה אישית….
שיפור שיעורי המרה בעשרות אחוזים לפחות באיסוף פניות מקמפיינים דרך מרכז בקרה אחד.
ניטור החזרי השקעה מהפניות הנאספות מערוצי הפרסום השונים בקליק.
רכש מדיה מתקדם במיוחד לפי מחיר (ליד/עמלה/משולב) מהספקים .השונים המתמקצעים בתחומכם
ניהול לקוחות נוח גם דרך המחשב וגם דרך האפליקציה לרבות תזכורות, פגישות, הצעות מחיר בקליק וכו׳.
מחירון לפי כמות פניות חודשי
מרכז בקרה לניהול השיווק
שאלות נפוצות
בשביל לקבל יותר לקוחות ממוקדי מטרה לעסק בפחות השקעה כספית תוך שיפור שיעורי עסקאות בפועל עקב קבלת מידע מקדים חכם על הלקוח במהלך איסוף הפניה.
המערכת תפורה לבעלי עסקים העוסקים בתחומי השירותים השונים, בעלי נכסים דיגיטליים וסוכנויות דיגיטל.
כן, בעשרות אחוזים לפחות (עד פי 3) בדפים בהם יותקנו הקונטקטים שלנו. הניסיון עד 30 פניות אינו כרוך בתשלום.
כן, למערכת יכולת ניתוח החזרי השקעה מתקדמים על מנת שתוכלו לתעדף את הערוצים השיווקיים לפי קהלי מטרה, סוכנויות דיגיטל וספקי לידים שונים מולם עובד העסק.
כן, ואפילו לתזמן את קהלי מטרה שאתם מעוניינים לרכוש בדיוק מירבי לפרופיל העסק.
כן, במידה ויהיו ספקי לידים שיסכימו לקבל כספים בשיטת תשלום זו, המערכת תומכת בשיטת תשלום לפי עסקאות גם.
כן, ולקבל בגינם תמורה כספית הולמת דרך מערכת שת"פ מתקדמת.
אלה הם נתוני מידע מקדימים שאתם יכולים לקבל אודות לקוחותיכם על מנת לנתח אותם בלחיצת כפתור בהמשך הדרך ולהציע להם הצעות על סמך התנהגותם הייחודית.
כן, כעיקרון אנו יודעים לשדר נתונים לכל מערכת CRMצד ג', יחד עם זאת, על מנת שתוכלו לקבל חוויית שימוש אינטראקטיבית גבוהה בנושאי ניטור יעילות ערוצי פרסום מומלץ לעבוד ישירות על מערכת ניהול לקוחות שלנו.